Stránky

neděle 12. října 2014

Pitomá.

Stará jsem si začala připadat přesně v ten den, kdy mi bylo 18. A čímdáltímvíc se začínám podobat tomuhle, až tím otravuju dokonce i sama sebe. 
Ale na druhou stranu jsem zas získala celkem příjemnej pocit, že si musím začít speciálně užívat ty věci, na který budu za chvilku fakt už přestárlá. Ještě víc, než su teď, chci říct.
Jako třeba:

1. Říkat slovo pitomá.
Asi v deseti letech jsem pitomá (jako označení své mladší sestry, samozřejmě) přestala používat, protože mi to přišlo moc infantilní. Teď jsem se ale rozhodla tuto část svého slovníku znovu oprášit, protože v mnoha případech neexistuje příhodnější ekvivalent, ha.

2. Mít na facebookový* úvodce fotku celebrity. Kterou bezmezně obdivuju, samozřejmě.
Což je v mým případě malinko složitý, protože odpor ke stádnímu adorování ve většině případů vítězí. Ale hned, jak dopíšu tenhle článek, jdu na to. Už jsem zodpovědně vybrala objekt i fotku, ňuňu.

3. Šklebit se při uvítacích líbačkách s příbuzenstvem.
No dobře, na to jsem velká už dobrých pár let. Jenže asi se z toho stal nějakej reflex neboco, nemůžu si pomoct. (Btw, zrovna dneska jsem statečně přetrpěla rovnej tucet příbuzenských líbnutí na tvář. Bleh.)

4. Začít kvičet nadšením pokaždý, když potkám štěně mopse.
Nebo když si náš kocour roztomilým způsobem začne umývat hlavu. A tak.

5. Nosit oblečení s ultratrapnýma nápisama.
A proto jsem si pořídila takovou tu profláklou badhairday čepici. Co už. Aspoňže je teplá.

A ke psaní si otevírám nefalšovaný princeznovský Jojo.

*Mimochodem, myslíte, že až nám bude 40, bude Facebook pořád ještě existovat? Pokud jo, budou ho používat naše děti, nebo to budou považovat za předpotopní záležitost svých rodičů? Hm?


1 komentář:

  1. Pitomá, na to slovo bych snad i zapomněla, díky za připomenutí, protože ono je doopravdy hrozně výstižný :-D A princeznovské jojo? Na něj nebudeme nikdy staré ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář!